جستجوی بلاگ

آخرین نظرات

پیشنهاد ویژه

9 عطر تابستانی هیجان انگیز

9 عطر تابستانی هیجان انگیز

Kenzo Flower

عطر کنزو تمامی رمز و رازها را حذف می کند. شیشه طراحی شده این عطر با ساختار هنری ترکیبی از گل های رنگی بسیار شگفت انگیز است. رایحه تابستانی این عطر متشکل از ترنج، فلفل صورتی، چوب سدر و گل رز می باشد. این عطر مناسب برای روزهای گرم تابستان است.

Givenchy Pi Air

به طور معمول ما توصیه می کنیم که عطر را با بسته بندی زرق و برق دار خود قضاوت نکنید، اما این شاهکار آبی رنگ از Givenchy در تابستان امسال  فروش بی نظیری دارد.

Pi Air دارای رایحه زنجبیل، پارادیزون و چوب سدر می باشد که باعث می شود  رایحه مردانه بینظیری به مشمام برسد.

Elizabeth and James Nirvana Bourbon

عطرهای منحصربه فرد Mary-Kate و  Ashley's بسیار جسورانه طراحی شده است. طراحی خاص شیشه با نمای آجری و خط های طلایی آنرا بی نظیر جلوه می دهد.

رایحه وانیل، بوربون، چوب بلوط، و tuberose اعتماد به نفس زیادی به مصرف کننده می دهد.

Chanel Coco Mademoiselle

استنشاق یک رایحه بی نظیر تابستانی با ابن عطر. یک رایحه لطیف که پوست را نوازش می دهد.

Lancôme La Vie Est Belle

این رایحه تلخ از Lancôme به عنوان یک رایحه کلاسیک شناخته می شود. طراحی شیشه این عطر بسیار آنرا پر زرق برق جلوه می دهد. رایحه وانیل این عطر بسیار بی نظیر است.

Chloe Eau de

عطر رایحه Chloe به عنوان فانتزی زنانه محسوب می شود. ساخته شده در فرانسه، ترکیب تابستانی خیره کننده آن از مگنولیا، گل رز، لیلی دره، چوب سدر و کهربا، حقیقتا مظهر رمانتیک این کشور است.

SJP STASH Eau de

رایحه های گریپ فروت، فلفل سیاه، لیلی زنجبیل و سیگار در این عطر آنرا منحصر به فرد کرده. این عطر رایحه تحریک کننده دارد و مناسب برای مهمانی های شبانه می باشد. استشمام این عطر بسیار تحریک کننده و عاشقانه است.

Dior J'adore Eau de

هنگامی که کسی در اتاق می نشیند، براحتی عطر او را می شناسید. این عطر بسیار پرطرفدار است. عطر حاوی عناصر گل، از جمله گلدان گل رز با یاسمن سمباک است. این رایحه عاشقانه و دوست داشتنی است. J'adore مناسب برای لباسهای تابستانی است.

Charlotte Tilbury

رایحه «عشق، نور، قدرت، مثبت و جنس» برای زنانی که به دنبال عطر رویایی خود می گردند. حاوی عصاره هلو، فلفل سیاه، یاسمن و پاتچولی است تا آتش فردی هر فرد را بسوزانند.

ارسال شده در 1396-05-12 توسط س.شهدوست راهنمای خرید 0 933

یک نظر ارسال کنیدپاسخی ارسال کنید

مقایسه 0
قبلی
بعدی

محصولی موجود نیست

برای تشخیص حمل
ناموجود مجموع

پرداخت