جستجوی بلاگ

آخرین نظرات

پیشنهاد ویژه

رنگ های تابستان 2017 را بشناسید

رنگ های تابستان 2017 را بشناسید

رنگ لباس در تابستان 2017

موسسه رنگ pantone برای فصل تابستان 2017 پالت رنگی زیر را انتخاب کرد. نمودار رنگی که از گوشه سمت چپ شروع شده و در گوشه سمت راست به پایان می رسد.

                                                        

 زرد :
یک رنگ روشن و شاد که مطمئنآ لبخند را روی صورت هر کسی قرار می دهد. این رنگ در مجموعه های Dries Van Notes, Emilio Pucci و Alexis Mabille برجسته شد. برند های معروف دیگر از جمله Lela Rose, Creatures of Comfort, Tibi, Salvatore Ferragamo, Mulberry, Gucci  Lacoste طرحی را در یک لباس نشان دادند و نام آن را لباس مناسب آفتاب  گذاشتند.

          

                                                                           

 رنگین کمان :

رنگی که سایه ای از صورتی دارد. این رنگ در هفته مد نیویورک، لندن، پاریس و میلان در فصل پاییز نیز استفاده شد. همچنین برند های Diesel Black Gold, to Chanel, Hermès, Chloé ، Christopher Kane, Monique Lhuillier, Ermanno Scervino and Blumarine این رنگ را استفاده کردند.

فندقی:

این رنگ تقریبا رنگ بژ گرم است. در میان مجموعه های Hermès, Zac Posen, Jil Sander, Chloé, Baja East, Bottega Veneta, Miu Miu and Zadig Voltaireاز این رنگ استفاده شد.

جزیره بهشت :

رنگ آبی تازه در لباسهای مجموعه Monique Lhuillier و Altuzarra در قالب لباس نیمه شفاف بکار برده شده تا نگاه گرم عاشقانه ایجاد کند. ایملی پوچی نشان داد که چگونه با استفاده از تفاوت بافت از رنگ آبی استفاده می کند. در حالی که Christian Soriano جزیره بهشت را با شعله در یک لباس برجسته ترکیب کرد.

سبز :

رنگ سبز به رنگ سال 2017 توسط پنتون نامگذاری شد. برندهایی مانند Lacoste , to Michael Kors, Emilio Pucci و Balenciaga این رنگ سبز علفی را در هفته گذشته به نمایش گذاشتند. حتی Michael Kors این رنگ را با رنگ آبی ترکیب کرد. این رنگ پرطرفدار در مجموعه لباس های مردانه Robert Geller, Prada و Gucci بکار رفته شد.

شعله :

رنگ قرمز و نارنجی ( شعله ) پر زرق و برق و چشمگیر است. این رنگ توسط Christian Siriano و Oscar de la Renta در لباسهای مجلسی شب برجسته شد.

Pink Yarrow :

در چهار سال جاری این رنگ صعود بی نظیری داشت. در کنار رنگ صورتی، رنگین کمان و Yarrow اولین رنگ در این لیست قرار گرفت. این رنگ بر روی لباسهای Valentino ارائه شده است.

نیاگارا :

این رنگ سایه رنگ آبی را دارد. نیاگارا برجسته ترین رنگی است که در نظر سنجی ها دیده شد. یک سایه آبی ملایم علاقه مند به رنگ جین. Caroline Herrera و Marchesa لباس های مجلسی با رنگ نیاگارا ارائه دادند.

kale :

دومین رنگ سبز موجود در لیست رنگ های ارائه شده در فصل تابستان است که شبیه رنگ زیتونی است. این رنگ در طرح های Altuzurra, Bottega Veneta, Fenty x Puma, Mulberr. این رنگ در لباسهای روز و شب نیز استفاده م شود.

Lapis Blue :

در برندهای Hugo Boss, Lacoste, Salvatore Ferragamo دیده شد. این رنگ رنگ آبی شدید است.

ارسال شده در 1396-05-09 راهنمای خرید, اخبار 0 1315

یک نظر ارسال کنیدپاسخی ارسال کنید

مقایسه 0
قبلی
بعدی

محصولی موجود نیست

برای تشخیص حمل
ناموجود مجموع

پرداخت