جستجوی بلاگ

آخرین نظرات

پیشنهاد ویژه

اشتباهات رایج در انتخاب کت و شلوار ( نکاتی در رابطه با خرید کت و شلوار )

اشتباهات رایج در انتخاب کت و شلوار ( نکاتی در رابطه با خرید کت و شلوار )

انتخاب کت و شلوار مناسب

خرید کت و شلوار و اشتباهات رایج در انتخاب ست کت و شلوار

ممکن است هرکسی در انتخاب کت و شلوار اشتباه کند اما برخی از اشتباهات وجود دارد که هرگز نباید انجام شود.


انتخاب جلیقه کت و شلوار بسیار بزرگ :
احتمالا شایعترین اشتباه پوشیدن ژاکت کت و شلوار با اندازه یک و دو سایز بزرگتر است. اما مهمترین چیز برای انتخاب درست کت و شلوار چیست؟ پاسخ این است که  به شانه های شما بستگی دارد. این بدان معناست که یک خیاط می تواند اندازه هایی مانند طول آستین و حتی طول ژاکت رفع کند اما اگر شانه ها برای شما مناسب نباشد نمیتواند آنرا به اندازه مناسب برساند.
اما چطور میتوان تشخیص داد که اندازه شانه ها مناسب است؟ شانه کت باید با عرض شانه طبیعی شما موازی باشد. آستین ژاکت باید در جایی که بازوی شما با شانه های شما مطابقت دارد برابر باشد.

سایز مناسب کت و شلوار

جزو بیشترین موارد اشتباه افراد این است که بعد از خرید کت و شلوار برخی از دوخت های اضافه را از روی کت باز نمی کنند.همچنین، لطفا برچسب مارک را از آستین بردارید.

خیلی از افراد این تصور را دارند که پیراهن چون در زیر کت و کراوات قرار میگیرد به چشم نمی آید. هرگز این تصور را نداشته باشد. انتخاب یک پیراهن مناسب جلوه و ایستادگی کت شما را بیشتر و بهتر میکند. لطفا دکمه یقه پیراهنتان را برای زدن کراوات ببندید. برای انتخاب درست سایز پیراهن مقاله چگونه سایز پیراهن خود را انتخاب کنیم ؟ را بخوانید.

از پوشیدن شلوار بیش از حد بلند اجتناب کنید. شلوار یک انتخاب ساده و ارزان برای نشان دادن این است که یک مرد به ظاهر خود فکر و توجه دارد پس شلوار مناسب قد خود را انتخاب کنید تا مجبور نباشید آنرا تا بزنید.


کت و شلوار سایز کوچکتر از خود انتخاب نکنید. درست است که در دنیای مد مردانه کت و شلوار باریک و اندامی دارای محبوبیت فوق العاده ای شده اما این بدان معنا نیست که استایل بدن شما با پوشیدن کت و شلوار تنگ جذاب می شود.  این را بدانید "اندامی بودن" نباید با "تنگ"پوشیدن اشتباه گرفته شود. برای انتخاب دقیق سایز کت و شلوار مقاله چطور کت و شلوار سایز مناسب خود را انتخاب کنیم ؟ را مطالعه نمایید.

کفش ضعیف انتخاب نکنید. مانند توجه به طول شلوار و اندازه کت و شلوار، یک کفش زیبا به خوبی ساخته شده نشان می دهد که یک مرد  واقعا در مورد ظاهر خود مراقب است.

ست کت و شلوار و کفش

قانون تطابق را برای انتخاب کراوات و پوشت فراموش نکنید. به یاد داشته باشید این لوازم جانبی باید مکمل یک لباس باشد نه نقطه کانونی. تطبیق دقیقا توجه را نقد می کند.

راهنمای خرید کراوات

ست کراوات و پوشت


گروه اینترنتی پلیسه همواره خواهان شیک پوشی شما می باشد.

ارسال شده در 1396-04-12 توسط سمیرا شهدوست آموزش 9262
مقایسه 0
قبلی
بعدی

محصولی موجود نیست

برای تشخیص حمل
ناموجود مجموع

پرداخت