جستجوی بلاگ

آخرین نظرات

پیشنهاد ویژه

10 بازیکن شیک پوش فوتبال در جهان را بشناسید.

10 بازیکن شیک پوش فوتبال در جهان را بشناسید.

بازیکنان فوتبال از شیکترین ورزشکاران جهان هستند.

در لیست زیر 10 نفر از شیکترین فوتبالیستها را به شما معرفی خواهیم کرد.

10. Mario Balotelli:

سوپر ماریو یک بازیکنی است که از پوشیدن لباسهای شاداب، پر جنب و جوش و عجیب و غریب نمی ترسد. اکثر مردان با این ظاهر آشنا نیستند اما شخصیت ماریو متفاوت است.

9. Thierry Henry

بازیکن فرانسوی و عضو نیویورک ردبولز ممکن است از لباسهای گاه به گاه او لذت ببرید.

8. Gerard Pique

پیکه در موفقیت اسپانیا در جام جهانی 2012 بسیار موثر بود. او یک ترکیب ظاهری بی نظیر را داراست.

7. Claudio Marchisio

( شاهزاده کوچولو ) سبک منحصر به فرد خود را داراست. در حقیقت این چیزی است که ما بیشتر درباره مارکسیو با آن روبرو هستیم. نگرش او با انتخاب لباس و لوازم جانبی منطبق است.

6. Xabier “Xabi” Alonso

به گفته رسانه های اسپانیا در سال 2010 مسلما به عنوان یکی از بازیکنان ترسناک و همچنین به عنوان بهترین بازیکن فوتبال در جهان شناخته شده است.

5. Jose Mourinho

حتی بازیکنان سابق هنوز نیز می توانند باهوش باشند. این در مورد خوزه مورینو صدق می کند بازیکن سابق هنوز هم شیک و مدرن است.

4. Lionel Messi

نه تنها مسی 5 بار برنده توپ طلایی فیفا شده و از این نظر یک رکورد به نام خود به ثبت رسانده بلکه او یک نماد مد است. او از جانب چند شرکت مد و فشن به طور رسمی دعوت به همکاری شده. مسی در حال حاضر با یکی از برترین برند های ورزشی یعنی Adidas همکاری می کند.

3. Pepe Guardiola

بازیکن سابق باشگاه بارسلون و تیم ملی اسپانیا و در حال حاضر یکی از پرافتخار ترین مربی های جهان فوتبال همچنان خوش پوش و خوش استایل در سطح اول فوتبال حضور دارد.لباس پوشیدن پپ دوست داشتنی و جذاب است او الگوی بسیاری از جوانان اسپانیایی در لباس پوشیدن می باشد .

2. David Beckham

بکهام نه تنها از شناخته شده ترین ورزشکاران در جهان است بلکه او یک سبک افسانه ای دارد که کمتر کسی می تواند از او پیشی بگیرد. سبک لباس های بکهام بسیار قابل توجه است. او قدرت بی نظیری در ست کردن لباسهایش دارد. مدل های موی این فوق ستاره فوتبال بریتانیا و جهان در سال های گذشته در زمین فوتبال الگوی بسیاری از افراد در جهان بود . او همچنان یکی از جذاب ترین و خوش پوش ترین ستاره های ورزشی می باشد.

یک کت و شلوار ساده مشکی با دوخت فوق العاده انتخاب بکهام در عکس زیر نشان می دهد چرا یکی از خوش پوش ترین ها می باشد.

1. Cristiano Ronaldo

شماره یک این لیست فوق ستاره پرتقالی تیم رئال مادرید اسپانیا می باشد. کریستیانو رونالدو شیکترین بازیکن فوتبال در جهان است. رونالدو بوتیک مد مخصوص به خود را دارد.

ارسال شده در 1396-05-11 اخبار 0 1131

یک نظر ارسال کنیدپاسخی ارسال کنید

مقایسه 0
قبلی
بعدی

محصولی موجود نیست

برای تشخیص حمل
ناموجود مجموع

پرداخت