لپ تاپ ایسوس 2 1 8 X510UQ i7

  • مشخصات پردازنده : Core i7
  • حافظه رم : 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی : 1 ترابایت
  • حافظه گرافیک : 2 گیگابایت
  • صفحه نمایش : FULL HD - 15.6 inch

برند : ایسوس         دسته بندی : لپ تاپ ایسوس

جزییات بیشتر

محصول جدید

3,199,000 تومان

موجود نیست

افزودن برای مقایسه

 
توضیحات محصول

بررسی لپ تاپ ایسوس X510UQ توسط کارشناسان پیلیسه

صفحه نمایش NanoEdge با قاب بسیار پررنگ
قرار دادن یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD به اندازه قاب که معمولی یک لپ تاپ 14 اینچی است، آسان نیست - اما قاب جانبی NanoEdge در VivoBook 15 امکان پذیر است. با صفحه نمایش 7.8 میلیمتر روی صفحه نمایش NanoEdge، VivoBook 15 دارای نسبت باورنکردنی 80 درصد نسبت به صفحه نمایش به بدن است، بنابراین شما می توانید صفحه نمایش بیشتری را برای مشاهده هرج و مرج بیشتر دریافت کنید. صفحه نمایش Full HD همچنین دارای تکنولوژی 178 درجه عرضی است تا اطمینان حاصل شود که رنگ ها و کنتراست با زوایای تیز مشاهده می شود، رنگی و کنتراست باقی مانده است. این راه حل کامل برای به اشتراک گذاری محتوا با دوستان و همکاران است.

کارایی
عملکرد شگفت انگیز
ASUS VivoBook 15 تا آخرین پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 با 16 گیگابایت رم DDR4 و گرافیک NVIDIA GeForce MX150 * برای تصاویری صاف و تجربه های بازی عالی طراحی شده است. همچنین دارای دو باند 2x2 802.11ac * Wi-Fi برای اتصال به اینترنت فوق العاده است.

طرح
رنگ های پر جنب و جوش، اتمام خیره کننده
شیک ASUS VivoBook 15 در سرخ مایل به قرمز در Star Gray، Rouge و Pearl White عرضه شده است. هر کدام از رنگها یا پایان را انتخاب کنید، یک مورد برای شما مناسب است.

اتصال کامل، از جمله USB Type-C ™
یک پورت USB 3.1 با اتصال USB Type-C ™ برگشت پذیر، دستگاه های اتصال را سریع و آسان می کند. USB 3.1 سرعت انتقال داده ها را به سرعت 5Gbps فراهم می کند - تا 10 برابر سریع تر از اتصالات USB 2.0! شما می توانید عکس ها، موزیک و فایل های ویدئویی بزرگ را به صورت جزئی از زمان انتقال دهید: انتقال فیلم با اندازه فایل 2 گیگابایتی کمتر از دو ثانیه طول می کشد.

اتصالات لپ تاپ ایسوس

لذت بردن از دنیای رنگ با تکنولوژی ASUS Splendid
فن آوری بهینه سازی بصری Splendid بصری بهترین تصاویر برای هر نوع محتوا را فراهم می کند. این ویژگی دارای چهار حالت نمایش است که می تواند با یک کلیک قابل دسترسی باشد. حالت عادی برای کارهای روزانه ایده آل است؛ حالت زنده به نظر می رسد کنتراست برای ارائه عکس های خیره کننده و ویدئو؛ حالت مراقبت از چشم نور آبی را کاهش می دهد به منظور کاهش فشار خون؛ و حالت دستی اجازه می دهد تا برای تنظیم رنگ های شخصی.

ویدئو کامل پیکسل
تکنولوژی ASUS Tru2Life Video باعث می شود که هر ویدیویی شگفت انگیز باشد. از طریق الگوریتم های هوشمند، وضوح و کنتراست هر پیکسل در هر فریم را تا 150٪ بهینه می کند تا تصاویر فوق العاده واضح و واقع بینانه را تولید کند - هر بار!

گرافیک لپ تاپ ایسوس

صوتی گسترده، تنظیم شده توسط کارشناسان
ASUS SonicMaster ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار و تنظیم صدا است که با هدف ارائه بهترین تجربه های صوتی طراحی شده است. یک کدک حرفه ای با کیفیت رمزنگاری و رمزگشایی دقیق را تضمین می کند، در حالی که تقویت کننده ها، بلندگوهای بلندگو و اتاق های رزونانس اطمینان از ارسال صدای قدرتمند و باس عمیق تر را فراهم می کند. پردازش و تنظیم سیگنال اضافی کمک کردن جزئیات دقیق، فیلتر کردن نویز و بهبود وضوح صوتی - به طوری که شما واقعا صدای همهجانبه دریافت کنید.

سیستم صدای لپ تاپ ایسوس

یک باتری سریع و شارژ باتری طولانی مدت
لپ تاپ های ASUS VivoBook دارای تکنولوژی ASUS SuperBattery است که طول عمر 3 برابر طول عمر باتری های سیلندر استاندارد لیتیوم یون را ارائه می دهد. باتری با کیفیت بالا با فن آوری شارژ باتری جدید ASUS تکمیل شده است، که طول عمر باتری را افزایش می دهد و میزان گسترش باتری را کاهش می دهد تا به طول عمر طولانی خود کمک کند. با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، باتری به میزان 60٪ در 49 دقیقه شارژ می شود.

باطری لپ تاپ ایسوس

 
مشخصات
مشخصات پردازندهIntel Core i7 7500U
فرکانس پردازنده2.7GHz up to 3.5GHz
حافظه کش4 مگابایت
حافظه رم8GB
نوع حافظه رمDDR4
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده گرافیکیGTX 940MX GDDR5
حافظه اختصاصی گرافیک2GB
ظرفیت حافظه داخلییک ترابایت
مشخصات حافظه داخلی5400RPM
اندازه صفحه نمایش15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش178°wide-view technology
دقت صفحه نمایش1080*1920 FULL HD
صفحه نمایش ماتبله
صفحه نمایش لمسیخیر
درایو نوریفاقد درایو نوری
وب کمبله
کیبرد با نور پس زمینهخیر
حسگر اثر انگشتخیر
کارت خوانبله
شبکه بی سیم Wifi802.11ac - فاقد پورت شبکه
پورت VGAخیر
پورت HDMIبله
پورت USB33 عدد
پورت USB2خیر
پورت USB Type-Cبله
نوع باطری3 سلولی
توضیحات باطریلیتیوم پلیمر 42 وات‌ساعت
سیستم عاملDOS
لوازم همراهکیف و ماوس
وزن1.7 کیلوگرم

نوشتن نقد و نظر

لپ تاپ ایسوس 2 1 8 X510UQ i7

  • مشخصات پردازنده : Core i7
  • حافظه رم : 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی : 1 ترابایت
  • حافظه گرافیک : 2 گیگابایت
  • صفحه نمایش : FULL HD - 15.6 inch

برند : ایسوس         دسته بندی : لپ تاپ ایسوس

نوشتن نقد و نظر

مزایا
معایب

محصولات مشابه

مقایسه 0

محصولی موجود نیست

برای تشخیص حمل
ناموجود مجموع

پرداخت